وبلاگ علمي و تفريحي ايرانيان
 

 

 

دانلود آفیس 2010 با فعال ساز

 


 



مایکروسافت آفیس 2010 علاوه بر نرم افزار های حرفه ای که ارائه می دهد روش قدرتمند و جدیدی برای ارائه بهترین کار است .چه در محل کار شما، در خانه یا در مدرسه, کامپیوتر، مرورگر وب، و یا گوشی های هوشمند آفیس 2010 قابل استفاده است. توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کنید و نحوه ارائه خواسته آنها را توسط ابزار حرفه ای در آفیس 2010 همراه با ایده های خود تلفیق کنید و ارائه ای عظیم و زیبا داشته باشید. مایکروسافت آفیس 2010 شامل نرم افزار های حرفه ای است که عبارتند از : Microsoft Word 2010 , Microsoft Access 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Outlook 2010 , Microsoft Publisher 2010 و Microsoft Office Web Apps. نسخه 32بیت و نسخه 64 بیت به صورت جداگانه همراه با سریال نامبر و فایل فعال سازی قابل دانلود است.


Microsoft Office 2010 قدرتمندترین و جدیدترین راه ها را برای ارائه در محیط کار , خانه و مدرسه به شما هدیه می دهد. نتایج تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه کنید. با ابزار قدرتمند در مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت به نام آفیس دیگر هیچ کم و کاستی در اتوماسیون اسناد خود نداشته باشید. شما می توانید بانک اطالاعاتی قوی از داده های خود بسازید. توسط نرم افزار صفحه گسترده اطلاعات خود را طبقه بندی کنید و با فرمول های موجود گزارشات لازم را تهیه و چاپ نمایید. در هنگام ارائه مستندات از نرم افزار پاور پوینت استفاده کنید و اسلاید های حرفه ای تهیه و عکس ها و فیلم های خود را همراه با نمودار در آن بگنجانید. با نرم افزار اوت لوک ایمیل های خود را مدیریت کنید و توسط قابلیت جستجوی آنی بین هزاران ایمیل در کمتر از 1 ثانیه جستجو انجام دهید. توسط نرم افزار ناشر مایکروسافت به انتشار اسناد خود در وب بپردازید و آنها را با استانداردهای مختلف بروز کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

دانلود ايران سربلند با صداي حامد زمانی


نتونست به زانو در آره تو رو
                                                            غم و سختي و بار دلتنگيات
دلت قرصه وقتي معطر شده
                                                       خيابونا اسم همسنگرات
تو روزاي تركش تو روزاي جنگ
                                                                 از اين خاك و از مردمش دل نكند
به فكر يه ايران سرسبزبود
                                                             يه ايران چون سروها سر بلند
بذار دستاتو توي دستاي من
                                                            اگه هم صدايي اگه هم دلي
چه روزاي خوبي قراره بياد
                                                        چه فردايي ميشه يا علي
بذار دستاتو توي دستاي من
                                                            اگه هم صدايي اگه هم دلي

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 


دانلود opera browser 12




جديدترين نسخه مرورگر اينترنتي اوپرا (Opera 12) با وي‍ژگي هاي بيشتر و سرعت بالاتر منتشر شد.اين اولين نسخه مرورگر ياد شده است که براي سيستم عامل هاي 64 بيتي منتشر مي شود.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

 

بررسی اجمالی تفاوت های بنزین و  CNG

 

    در این گفتار سعی بر این شده است که به تفاوت دو سوخت متداول در کشور یعنی بنزین و  CNG از منظرهای مختلف پرداخته شود و مزایا و معایب هر دو به اختصار ذکر گردد.


    مقايسه از نظر زيست محيطي :

    گاز CNG  ، گازي به مراتب تميزتر نسبت به سوخت بنزين از نظرآلاينده هاي خروجي اگـزوز  بـوده است. مـيزان آلاينده هاي خروجي از اگزوزکه اندازه گيري شده نشان می دهد CNG  سوختی به مراتب سالمتر از بنزین است. مقايسه سالمتر بودن گاز  CNG  نسبت به بنزين از اين ديدگاه حائز اهميت است كه بواسطه حوادث مرگبار به    وجود آمده ناشي ازآلودگي، جان انسانهاي زيادي گرفته شده كه ميتوان به عنوان  نمونه از حادثه دره ميور بلژيك در سال 1930 نام برد كه بواسطه تجمع آلودگي هاي ناشي ازكارخانجات در يك روز 40 نفر بواسطه آلودگي ناشي از مه شديد كه اين شهر را در بر گرفته بود جان خود را از دست داده و يا در سال 1952 در   شهر لندن تجمع آلودگي هاي واقع شده بر روي شهر لندن باعث از دست رفتن جان4000 نفر گرديد ، اشاره نمود و همين عوامل باعث شد تا توجه جهاني نسبت بهسمت حفاظت محيط زيست و مسائل ناشي از جلب شده بر روي شهر لندن باعث از دست  رفتن با آلودگي هوا و حفاظت محيط زيست بسته و مقررات خاصي در رابطه با انتشار آلاينده ها به خصوص در زمينه خودروها وضع گردد.

 

 



ادامه مطلب ...

 

 


آموزش تصویری کوچک کردن شکم



شما با حرکات ورزشی که در تصاویر زیر مشاهده مینمایید میتوانید ورن خود را ایده آل کنید…

از جمله : کوچک کردن شکم,تناسب اندام,مشکلات کمر و پاها و…
 
 
 
 
 


ادامه مطلب ...

 

 

دانلود آهنگ دولت عشق و اقتدار حميدرضا بزرگي





متن آهنگ دولت عشق و اقتدار, (پهنای اروندت سلام):

از عشق گویم از وطن               خاکم و سرزمین من

همیشه جاودانه شو                 خاک اهورائی من

قدم، قدم، غیرت و شور             غزل،غزل آیه و نور

از ابتدا تا انتها،                        مردمی از جنس حضور

پهنای اروندت سلام                  البرز و الوندت سلام
بر آسمان فکه و                       کوه دماوندت سلام



ادامه مطلب ...


آموزش تمیز کردن لپ تاپ




لپ تاپ ها دستگاه های ظریفی هستند و نحوه تمیز کردن آنها از گرد و غبار و اجسام جانبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه بسا با تمیز کردن غیر اصولی لپ تاپ به آن ضرر نیز برسانید.در این ترفند قصد داریم نحوه صحیح تمیز کردن یک لپ تاپ را قدم به قدم توضیح دهیم.


ابتدا بدانید که بهترین روش آن است که پیش از هر کاری به دفترچه راهنمای کامپیوتر خود مراجعه کنید و ببینید در آنجا چه دستورالعملی برای تمیز کردن لپ‌تاپ شما داده شده است. اغلب کارخانه‌های فروشنده لپ‌تاپ توصیه می‌کنند که تمیز کردن کلی لپ‌تاپ یک بار در سال بیشتر انجام نشود. اما کسانی که دایما در سفر هستند نیاز بیشتری به تمیز کردن کامپیوترشان پیدا می‌کنند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

چگونه از اسپم شدن ایمیل‌ها جلوگیری کنیم؟

 

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که ایمیلتان را دریافت نکرده است؟ آیا ایمیلی را که انتظارش را دشتید در شاخه اسپم خودتان دیدید؟ چرا این اتفاق می‌افتد؟ چگونه می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم؟
متأسفانه راهی برای رفع این مشکل نیست، ولی با دانستن این 2 مفهوم می‌توانید شانس ارسال ایمیل به اینباکس خودتان را افزایش دهید.
نرم افزارهای تشخیص اسپم چگونه فکر می‌کنند و چگونه کار می‌کنند.

اسپم چیست؟
1- اسپم یعنی ایمیل ناخواسته.
2- اسپم بخشی از کاربران را برای ارسال مستقیم هدف قرار می‌دهد.
3- لیست ایمیل‌های اسپم به روش‌هایی اسکن کردن وب، ربودن اطلاعات سایت‌های اینترنتی و یا جستجوی اینترنت برای یافتن آدرس است.



ادامه مطلب ...

دانلود آخرين نسخه مرورگر گوگل كروم (نسخه 27)



نسخه جديد مرورگر گوگل كروم (google chrome) با هدف سرعت و امنيت بيشتر منتشر شده است.اين نرم افزار كه بيست و هفتمين نسخه مرورگر گوگل كروم مي باشد مي تواند صفحات را سريعتر لود كرده و از پردازشگر رايانه استفاده كمتري كند.


ادامه مطلب ...

اگر ماشين استارت نخورد چه كنيم؟!

 

    اصولا قواعد زير بايد در هنگام استارت زدن رعايت شود:

     
در هنگام استارت زدن كلاچ را تا ته فشار دهيد.

     
استارت را حداكثر تا سه ثانيه ادامه دهيد.

     
در بين استارت زدن 5 ثانيه فاصله دهيد.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ علمي و تفريحي ايرانيان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ علمي و تفريحي ايرانيان و آدرس iranneee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 27049
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->